סערה ציבורית: מספר 2 ברע"מ נפגש עם השיי'ח המסוכן ראאד סאלח

איתי גדסי No Comments on סערה ציבורית: מספר 2 ברע"מ נפגש עם השיי'ח המסוכן ראאד סאלח

ח"כ מאזן גנאים נפגש עם השיי'ח המסית ותומך הטרור ראאד סאלח, לאחר שחרורו מבית הכלא בו ריצה את עונשו על הסתה ותמיכה בטרור. ראש הממשלה לשעבר נתניהו: "ממשלה שתלויה באחים המוסלמים לא מסוגלת להילחם בטרור"

ראאד סאלח צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כשברקע גל הפיגועים הגדול נגד אזרחי ישראל: ח"כ מאזן גנאים מספר 2 במפלגת רע"מ הגיע היום (שני) לפגישת כבוד עם השייח' המסית והמסוכן ראאד סאלח שהשתחרר בשבוע שעבר מהכלא, לאחר שריצה את עונשו על הסתה ותמיכה בטרור ותנועתו הוצאה מחות לחוק בהמלצת השב"כ.

ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו כתב בתגובה: "חבר הקואליציה של בנט ושקד, ח״כ מאזן גנאיים מרע״מ, נפגש היום עם ראאד סאלח שהסית לרצח ישראלים. ממשלה שתלויה באחים המוסלמים לא מסוגלת להילחם בטרור ולשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל".

ח״כ משה ארבל הגיב בחריפות: לביקור: "פגישתו המחויכת של ח״כ מאזן גנאים עם הטרוריסט המסית לאלימות ראאד סלאח היא אות קלון לכל מי שחושב עצמו לציוני בממשלה הזו. איילת שקד וניר אורבך תמשיכו לעבוד בשביל השותפים תומכי הטרור מרע״מ ולרקוד על דם משפחות נפגעי הטרור".

מתן פלג יו"ר תנועת אם תרצו אמר: "לא לפני שנתיים, לא לפני שנה. בזמן אמת, חבר קואליציה הולך להיפגש עם איש מתועב שהסית באופן המחליא והנורא ביותר לרצח יהודים. לקואליציה כזו אין לגיטימציה מוסרית וגם לא יהיה לה עתיד. חרפה לדורות".

כזכור ראש הפלג של התנועה האיסלאמית הצפונית ראאד סאלח, התקבל בשבוע שעבר בשיירת רכבים ענקית עם דגלי פלסטין ובשירים, בעיר אום אל פאחם. בעת קבלת הפנים שנערכה לשיי'ח הגיעו גם חברי התנועה האיסלאמית הדרומית של מנסור עבאס.



0 תגובות